Διαχείριση πολυκατοικίας: Τι γίνεται όταν δεν αναλαμβάνει κανείς;

Η διαχείριση πολυκατοικίας αποτελεί μία δραστηριότητα με δυσκολία και πολλές υποχρεώσεις και καθήκοντα. Για αυτόν τον λόγο, πολλοί συνιδιοκτησίες αντιμετωπίζουν το πρόβλημα έλλειψης ορθής διαχείρισης καθώς κανένας δεν επιθυμεί να αναλάβει καθήκοντα διαχειριστή. 

Ένας διαχειριστής είναι επιφορτισμένος με υποχρεώσεις οικονομικών, συντήρησης του κτιρίου αλλά και οργανωτικές και διεκπεραιωτικές εργασίες.  Τι συμβαίνει όμως με όλες αυτές τις υποχρεώσεις όταν δεν αναλαμβάνει κανείς διαχειριστής; Διαβάστε παρακάτω για να ανακαλύψετε την λύση στο πρόβλημα αυτό.

Πως αντιμετωπίζουμε την άρνηση ανάληψης καθηκόντων διαχειριστή;

Το πρώτο βήμα σε αυτές τις περιπτώσεις είναι να συγκληθεί μία γενική συνέλευση των συνιδιοκτητών έτσι ώστε να τεθεί στο τραπέζι το πρόβλημα αυτό.

Μέσω της γενικής συνέλευσης μπορεί να ψηφιστεί η απόφαση για ανάθεση της διαχείρισης σε εταιρεία διαχείρισης ή την πρόσληψη κάποιου εξωτερικού εθελοντή. Η απόφαση παίρνεται πάντα βάσει της πλειοψηφίας.

Πλέον οι αποφάσεις λαμβάνονται με ένα κλικ!

Πάρτε μέρος σε online ψηφοφορίες μέσω της Proper!

online-ψηφοφορία

Ο ρόλος του διαχειριστή…

Ο ρόλος του διαχειριστή είναι ένας βασικός πυλώνας στην διαχείριση καθώς είναι αυτός που κρατάει τα ηνία, είναι υπεύθυνος για την συντήρηση του κτιρίου και την έγκαιρη πληρωμή των δαπανών αλλά και την συνεννόηση με τους συνιδιοκτήτες για οποιοδήποτε έκτακτο θέμα ή ζήτημα. 

Η ζωή του διαχειριστή δεν είναι εύκολη! Συχνά, εκτός από απουσία ενδιαφέροντος για την ανάληψη της διαχείρισης πολλές συνιδιοκτησίες αντιμετωπίζουν και παραίτηση!

Διαχείριση από εταιρεία διαχείρισης κοινοχρήστων και κτιρίων

Εάν δεν αναλαμβάνει κανείς διαχειριστής, μία εξειδικευμένη και καλά οργανωμένη εταιρεία διαχείρισης μπορεί να αναλάβει εξ ολοκλήρου την διαχείριση πολυκατοικίας. Για την εύρεση της κατάλληλης εταιρείας διαχείρισης θα πρέπει να υπολογίσετε παράγοντες όπως η εξειδίκευση, η εμπειρία, το ανθρώπινο δυναμικό καθώς και το κόστος.

Σε μία εταιρεία διαχείρισης θα πρέπει πάντα να εξετάζεται το ιστορικό και η εμπειρία σε ανάλογες περιπτώσεις πολυκατοικιών.

Ποια είναι τα οφέλη της διαχείρισης από εταιρεία;

Η εξωτερική ανάθεση διαχείρισης πολυκατοικίας μπορεί να προσφέρει πολλαπλά οφέλη για τους συνιδιοκτήτες όπως να απλοποιήσει τη διαδικασία, να αυξήσει την ακρίβεια, την διαφάνεια εσόδων-εξόδων και να μειώσει τον φόρτο εργασίας για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. 

Ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο σφαλμάτων ή καθυστερήσεων πληρωμών, η εξωτερική ανάθεση μπορεί να παρέχει μια αφοσιωμένη και επαγγελματική ομάδα για τη διαχείριση των κοινόχρηστων δαπανών, διασφαλίζοντας ότι όλοι οι συνιδιοκτήτες λαμβάνουν άριστες υπηρεσίες.

Διαβάστε περισσότερα: Διαχείριση κοινόχρηστων: Ποιες είναι οι προκλήσεις και ποια τα οφέλη διαχείρισης από εταιρεία;

Εν κατακλείδι, η διαχείριση κοινόχρηστων μπορεί να προκαλεί “πονοκέφαλο” στους κατοίκους των κτιρίων ωστόσο, μία εξειδικευμένη εταιρεία διαχείρισης πολυκατοικίας μπορεί να προσφέρει την απόλυτη λύση στο δύσκολο έργο της διαχείρισης.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Όταν δεν υπάρχει διαχειριστής πολυκατοικίας, πολλές συνιδιοκτησίες αντιμετωπίζουν προβλήματα έλλειψης ορθής διαχείρισης. Οι οικονομικές, συντηρητικές και οργανωτικές υποχρεώσεις μένουν ανεκπλήρωτες, δημιουργώντας προβλήματα για τους συνιδιοκτήτες.

Η πρώτη κίνηση είναι η σύγκληση γενικής συνέλευσης, όπου συζητείται η άρνηση ανάληψης καθηκόντων. Με απόφαση γενικής συνέλευσης, μπορεί να ανατεθεί η διαχείριση σε εταιρεία διαχείρισης ή εξωτερικό εθελοντή, με βάση την πλειοψηφία των ψήφων.

Ο διαχειριστής είναι υπεύθυνος για οικονομικές, συντηρητικές και οργανωτικές εργασίες. Κρατάει τα ηνία στη διαχείριση, διασφαλίζει τη συντήρηση του κτιρίου και διαπραγματεύεται με τους συνιδιοκτήτες για θέματα ή ζητήματα.

Σε περίπτωση έλλειψης διαχειριστή, μια εταιρεία διαχείρισης μπορεί να αναλάβει πλήρως τη διαχείριση. Η επιλογή μιας κατάλληλης εταιρείας βασίζεται σε παράγοντες όπως η εμπειρία, το ανθρώπινο δυναμικό και το κόστος.

Η εξωτερική ανάθεση διαχείρισης προσφέρει οφέλη όπως απλοποίηση της διαδικασίας, αύξηση ακρίβειας και διαφάνειας εσόδων-εξόδων. Ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο λαθών ή καθυστερήσεων πληρωμών, παρέχοντας αφοσιωμένη και επαγγελματική ομάδα για τη διαχείριση των κοινόχρηστων δαπανών.

H Proper στέκεται δίπλα σας με σκοπό να προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε ανταγωνιστικές τιμές​

Διαχείριση πολυκατοικίας

Η τιμή είναι ανά διαμέρισμα και συμπεριλαμβάνει το Φ.Π.Α. 24%

Βασικό πλάνο

100% διαχείριση πολυκατοικίας ​

από 4€/ μήνα ανά ένοικο

Στο 210 292 2221 για περισσότερες πληροφορίες

Προσαρμοσμένο πλάνο

100% διαχείριση πολυκατοικίας

από 9€/ μήνα ανά ένοικο

Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τις ανάγκες σας και να διαμορφώσουμε μαζί το πλάνο που σας συμφέρει!

Στο 210 292 2221 για περισσότερες πληροφορίες

Κάθε πολυκατοικία έχει τις δικές τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες.

Εμείς αναλαμβάνουμε να δημιουργήσουμε ένα εξατομικευμένο πλάνο για την καλύτερη λειτουργία της οικοδομής σας!

Η τιμή είναι ανά διαμέρισμα και συμπεριλαμβάνει το Φ.Π.Α. 24%


Γιατί να επιλέξετε την Proper

Ηλεκτρονική πληρωμή (χωρίς web banking)

Συλλογή χρημάτων δια ζώσης μέσω εκροσώπου

Διαχείριση υπηρεσιών πολυκατοικίας και διαμερίσματος online

Online αρχείο αποδείξεων εξόδων

Online συνελεύσεις και ανακοινώσεις

Λογιστική και νομική υποστήριξη

λογότυπο proper λευκό


Γιατί να επιλέξετε την Proper

λογότυπο proper μπλε

Παραδοσιακά γραφεία διαχείρισης

Ηλεκτρονική πληρωμή (χωρίς web banking)

Συλλογή χρημάτων δια ζώσης μέσω εκπροσώπου μας

Διαχείριση υπηρεσιών πολυκατοικίας και διαμερίσματος online

Οnline αρχείο αποδείξεων εξόδων

Online συνελεύσεις και ανακοινώσεις

Λογιστική και νομική υποστήριξη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

καθαριότητα-πολυκατοικίας
Διαχειριστές

Βελτιώνοντας την πολυκατοικία σας: Η δύναμη των επαγγελματικών υπηρεσιών καθαρισμού

Στην Proper, κατανοούμε τη βαθιά επίδραση που μπορεί να έχει ένα καλά διατηρημένο περιβάλλον πολυκατοικίας στην ικανοποίηση των ενοικιαστών και στην αξία της ιδιοκτησίας. Από τις σκονισμένες γωνιές μέχρι τους αστραφτερούς χώρους, το ταξίδι της μεταμόρφωσης πολυκατοικιών είναι η ειδικότητά μας. Με τις επαγγελματικές μας υπηρεσίες καθαρισμού, στοχεύουμε όχι απλώς στον καθαρισμό, αλλά και στο να αναβαθμίσουμε, δίνοντας νέα πνοή σε κάθε γωνιά του ακινήτου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Διαχειριστές

Επιλέγοντας το σωστό συνεργείο καθαρισμού: Παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη

Όταν πρόκειται για τη διατήρηση ενός καθαρού και φιλόξενου χώρου διαβίωσης, η εύρεση της σωστής υπηρεσίας καθαρισμού είναι ζωτικής σημασίας. Η ανάθεση της καθαριότητας του κτιρίου σας σε μια αξιόπιστη υπηρεσία καθαρισμού μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
επιλογή-συνεργείου-καθαρισμού
Διαχειριστές

10 κοινά λάθη στην πρόσληψη επαγγελματικών υπηρεσιών καθαρισμού: Οδηγός από την Proper

H πρόσληψη υπηρεσιών καθαρισμού διαμερισμάτων και πολυκατοικιών είναι συνήθης διαδικασία στην διαχείριση κτιρίων. Σε αυτήν την περίπτωση, οι επιλογές μπορεί να είναι συντριπτικές. Ωστόσο, δεν δημιουργούνται όλες οι υπηρεσίες καθαρισμού με ίσες προδιαγραφές και λειτουργίες και έτσι η λανθασμένη επιλογή μπορεί να οδηγήσει σε μη αποτελεσματική απολύμανση, απογοήτευση, σπατάλη χρόνου, και σε πιο ακραίες περιπτώσεις ακόμη και ζημιά στο ακίνητο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
proper-εφαρμογή-διαχείρισης-πολυκατοικίας
Διαχειριστές

Έξυπνη διαχείριση: Πώς η τεχνολογία μπορεί να βελτιώσει τη διαχείριση πολυκατοικιών

Στον σημερινό κόσμο με γρήγορο ρυθμό, η τεχνολογία διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη μεταμόρφωση διαφόρων βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης πολυκατοικιών. Οι διαχειριστές στρέφονται όλο και περισσότερο σε καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών, τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και τη βελτίωση της ικανοποίησης των ενοικιαστών. Από τα έξυπνα συστήματα κτιρίων μέχρι τις εφαρμογές διαχείρισης, η τεχνολογία προσφέρει πολυάριθμα οφέλη που μπορούν να φέρουν επανάσταση στη διαχείριση πολυκατοικιών. Σε αυτό το άρθρο, θα διερευνήσουμε πώς η τεχνολογία μπορεί να βελτιώσει τη διαχείριση πολυκατοικιών με τον εξορθολογισμό των λειτουργιών και την παροχή καλύτερων αποτελεσμάτων τόσο για τους διαχειριστές ακινήτων όσο και για τους ενοικιαστές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ικανοποίηση-ενοικιαστών
Διαχειριστές

Στρατηγικές Διατήρησης Ενοικιαστών: Δημιουργία ισχυρότερων σχέσεων μεταξύ ιδιοκτήτη, διαχειριστή και ενοικιαστή

Στο τοπίο της διαχείρισης διαμερισμάτων, η διατήρηση των ενοικιαστών είναι υψίστης σημασίας για τη διατήρηση των ποσοστών πληρότητας, τη διασφάλιση σταθερού εισοδήματος από ενοίκια και την ενίσχυση της αίσθησης κοινότητας εντός του ακινήτου. Η ισχυρή διατήρηση των ενοικιαστών όχι μόνο μειώνει το κόστος κύκλου εργασιών, αλλά συμβάλλει επίσης σε ένα θετικό περιβάλλον διαβίωσης και ενισχύει τη φήμη του ακινήτου. Σε αυτό το άρθρο, θα εξερευνήσουμε αποτελεσματικές στρατηγικές διατήρησης ενοικιαστών που επικεντρώνονται στη δημιουργία ισχυρότερων κοινοτήτων στη διαχείριση διαμερισμάτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
σχέδιο-έκτακτης-ανάγκης-εκκένωσης-πολυκατοικίας
Διαχειριστές

Ετοιμότητα έκτακτης ανάγκης σε πολυκατοικίες: Ασφάλεια των κατοίκων

Η ετοιμότητα έκτακτης ανάγκης είναι μια κρίσιμη πτυχή της διαχείρισης πολυκατοικιών, καθώς απροσδόκητα γεγονότα όπως πυρκαγιές, φυσικές καταστροφές ή απειλές για την ασφάλεια μπορεί να θέτουν σημαντικούς κινδύνους για την ασφάλεια των κατοίκων και την ακεραιότητα της ιδιοκτησίας. Ο προληπτικός σχεδιασμός και η προετοιμασία είναι ουσιαστικής σημασίας για την αποτελεσματική απόκριση σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης και τη διασφάλιση της ευημερίας των κατοίκων. Σε αυτό το άρθρο, θα διερευνήσουμε τη σημασία της ετοιμότητας έκτακτης ανάγκης στις πολυκατοικίες και τις στρατηγικές για τη διασφάλιση της ασφάλειας των κατοίκων σε περιόδους κρίσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ