Νέα Τιμολόγια Ρεύματος: Οδηγός για όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε!

Το τελευταίο διάστημα όλες οι συζητήσεις περιστρέφονται γύρω από τα νέα τιμολόγια Ηλεκτρικής Ενέργειας. Ακούμε διαρκώς για τα χρώματα τα οποία καλούνται να επιλέξουν οι καταναλωτές με την έναρξη του 2024 και αναρωτιόμαστε ποια είναι η πιο συμφέρουσα επιλογή.

Τι είναι το μπλε, πράσινο, κίτρινο και πορτοκαλί τιμολόγιο; Στο παρακάτω άρθρο αναλύουμε τα νέα “χρωματιστά” τιμολόγια της ΔΕΗ για να διευκολύνουμε την επιλογή σας!

Τι παρέχει το πράσινο τιμολόγιο;

Το πράσινο τιμολόγιο στην ουσία είναι το παρόν οικιακό τιμολόγιο της ΔΕΗ. Βασικά του πλεονεκτήματα, αναφέρει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, είναι πως η τελική τιμή θα είναι γνωστή την πρώτη ημέρα κάθε μήνα κατανάλωσης. 

Συγκεκριμένα:

– Η χρέωση της KWh διαμορφώνεται με βάση σταθερές και μεταβλητές τιμές,

– Επηρεάζεται από τις χρηματιστηριακές διακυμάνσεις αγοράς του ρεύματος,

– Εφαρμόζονται ρήτρες αναπροσαρμογής,

– Δεν επιβάλλονται ρήτρες αποχώρησης.

Αξίζει να σημειωθεί πως με το πράσινο τιμολόγιο θα συνεχιστούν το 2024 οι επιδοτήσεις στους λογαριασμούς για τους δικαιούχους του κοινωνικού τιμολογίου. 

Τι παρέχει το μπλε τιμολόγιο;

Το μπλε τιμολόγιο αφορά μια σταθερή τιμή τιμολογίου για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Η τιμή του μπλε αφορά μία πιο υψηλή τιμή σε σχέση με τα υπόλοιπα τιμολόγια. Ενέχει όμως το ρίσκο μιας μελλοντικής αύξηση τιμών, έτσι ώστε ο προμηθευτής έχει βάλει και το ρίσκο του μέσα. Επομένως, όποιος επιλέξει αυτό το τιμολόγιο μπορεί να ξεκινήσει με μια υψηλή τιμή όμως εάν ανέβει αρκετά η τιμή της ενέργειας θα βρεθεί κερδισμένος.

Σε γενικές γραμμές, το μπλε τιμολόγιο έχει τα εξής χαρακτηριστικά:

– Σταθερή χρέωση της KWh για όλο τον χρόνο της σύμβασης,

– Δεν επηρεάζεται από τις χρηματιστηριακές διακυμάνσεις αγοράς του ρεύματος,

– Υψηλότερη χρέωση της KWh από όλους τους τύπους τιμολογίων,

– Επιβάλλονται ρήτρες αποχώρησης, και είναι πιο ακριβό

Τι παρέχει το κίτρινο τιμολόγιο;

Το κίτρινο χρώμα αφορά ένα κυμαινόμενο τιμολόγιο. Είναι αυτό το οποίο συνδέεται με την τιμή χονδρεμπορικής και ως αποτέλεσμα αυτού θα μεταβάλλεται κάθε μήνα και θα γίνεται εκκαθάριση τέλος του μήνα. Επομένως ο πάροχος δίνει στην αρχή του μήνα μια τιμή αρχικά, στο τέλος του μήνα γίνεται εκκαθάριση, και ο ωφελούμενος θα πληρώσει πραγματικά το κόστος της ενέργειας βάσει χρηματιστηριακής τιμής.

Συγκεκριμένα:

– Κυμαινόμενη χρέωση της KWh ανά μήνα,

– Η χρέωση ανά μήνα εξαρτάται από τις χρηματιστηριακές διακυμάνσεις αγοράς του ρεύματος,

– Η τιμή της KWh για τον μήνα κατανάλωσης θα γίνεται γνωστή στο τέλος του μήνα,

– Δεν επιβάλλονται ρήτρες αποχώρησης,

Τι παρέχει το πορτοκαλί τιμολόγιο;

Το πορτοκαλί χρώμα είναι το δυναμικό τιμολόγιο και αφορά όσους έχουν τοποθετήσει «έξυπνους» μετρητές και η χρέωση γίνεται ανά ημέρα. Αφορά λίγους καταναλωτές, κυρίως αυτούς που έχουν βάλει φωτοβολταϊκά και όσους έχουν νέες κατοικίες και τους φέρνουν τώρα τις νέες παροχές. Είναι η πιο αντικειμενική μέτρηση, γιατί ο καταναλωτής μπορεί κάθε ώρα της ημέρας εκείνη ακριβώς τη στιγμή την τιμή της ενέργειας και να πράττει ανάλογα.

Πιο συγκεκριμένα:

– Κυμαινόμενη χρέωση της KWh ανά ώρα μέσα στο 24ωρο,

– Επηρεάζεται από τις χρηματιστηριακές διακυμάνσεις αγοράς του ρεύματος,

– Η χρέωση ανά ώρα γίνεται μόνο με εγκατάσταση έξυπνου μετρητή,

– Δεν επιβάλλονται ρήτρες αποχώρησης,

Μπορεί ο καταναλωτής να επιλέξει κάποιο άλλο τιμολόγιο από αυτό που έχει;

Ναι, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα οποτεδήποτε το επιθυμεί να επιλέξει οποιοδήποτε προσφερόμενο τιμολόγιο, υπογράφοντας νέα σύμβαση με τον πάροχο της επιλογής του. Μόνη εξαίρεση αποτελούν τα σταθερά τιμολόγια, που από τη φύση τους έχουν μακροχρόνιες συμβάσεις. Η αλλαγή παρόχου ή τιμολογίου προμήθειας, δηλαδή, γίνεται οποτεδήποτε και δεν συνεπάγεται δικαίωμα αποζημίωσης του παρόχου λόγω της πρόωρης αποχώρησης του πελάτη, εκτός των περιπτώσεων διακοπής σύμβασης τιμολογίου σταθερής τιμής.

Κλείνοντας, τα διαφορετικά χρώματα στα τιμολόγιο δημιουργήθηκαν για να διευκολυνθεί ο καταναλωτής, να κατανοήσει τη φύση των πολλών, διαφορετικών τιμολογίων, ώστε να μπορεί να συγκρίνει, καλύτερα, τα τιμολόγια μεταξύ των παρόχων.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Το πράσινο τιμολόγιο είναι το βασικό οικιακό τιμολόγιο της ΔΕΗ. Τα βασικά πλεονεκτήματά του περιλαμβάνουν την προβλεψιμότητα, καθώς η τελική τιμή είναι γνωστή από την πρώτη ημέρα κάθε μήνα κατανάλωσης. Η χρέωση της KWh διαμορφώνεται με βάση σταθερές και μεταβλητές τιμές, επηρεάζεται από χρηματιστηριακές διακυμάνσεις, εφαρμόζονται ρήτρες αναπροσαρμογής, ενώ διατηρούνται οι επιδοτήσεις για τους δικαιούχους του κοινωνικού τιμολογίου.

Το μπλε τιμολόγιο προσφέρει σταθερή χρέωση της KWh για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Ενώ έχει υψηλότερη τιμή σε σχέση με άλλα τιμολόγια, παρέχει στον καταναλωτή την ασφάλεια μιας σταθερής τιμής, ανεξάρτητα από τις μεταβολές στην αγορά. Περιλαμβάνει σταθερή χρέωση της KWh για όλο τον χρόνο, δεν επηρεάζεται από χρηματιστηριακές διακυμάνσεις, αλλά εφαρμόζονται ρήτρες αποχώρησης, καθιστώντας το πιο ακριβό.

Το κίτρινο τιμολόγιο αντιστοιχεί σε κυμαινόμενο τιμολόγιο, συνδεδεμένο με τη χονδρεμπορική τιμή. Η χρέωση ανά μήνα εξαρτάται από τις χρηματιστηριακές διακυμάνσεις της αγοράς. Η τιμή της KWh γίνεται γνωστή στο τέλος του μήνα, χωρίς ρήτρες αποχώρησης.

Το πορτοκαλί τιμολόγιο είναι το δυναμικό τιμολόγιο, σχετιζόμενο με έξυπνους μετρητές. Η χρέωση της KWh μεταβάλλεται ανά ώρα μέσα στο 24ωρο, επηρεάζεται από χρηματιστηριακές διακυμάνσεις, και γίνεται με εγκατάσταση έξυπνου μετρητή, χωρίς ρήτρες αποχώρησης.

Ναι, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει οποιοδήποτε προσφερόμενο τιμολόγιο, υπογράφοντας νέα σύμβαση με τον πάροχο της επιλογής του. Εξαίρεση αποτελούν τα σταθερά τιμολόγια που απαιτούν μακροχρόνιες συμβάσεις. Η αλλαγή παρόχου ή τιμολογίου προμήθειας είναι εφικτή, χωρίς δικαίωμα αποζημίωσης για τον παροχέα λόγω πρόωρης αποχώρησης, εκτός από τις περιπτώσεις διακοπής σύμβασης τιμολογίου σταθερής τιμής.

H Proper στέκεται δίπλα σας με σκοπό να προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε ανταγωνιστικές τιμές​

Διαχείριση πολυκατοικίας

Η τιμή είναι ανά διαμέρισμα και συμπεριλαμβάνει το Φ.Π.Α. 24%

Βασικό πλάνο

100% διαχείριση πολυκατοικίας ​

από 4€/ μήνα ανά ένοικο

Στο 210 292 2221 για περισσότερες πληροφορίες

Προσαρμοσμένο πλάνο

100% διαχείριση πολυκατοικίας

από 9€/ μήνα ανά ένοικο

Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τις ανάγκες σας και να διαμορφώσουμε μαζί το πλάνο που σας συμφέρει!

Στο 210 292 2221 για περισσότερες πληροφορίες

Κάθε πολυκατοικία έχει τις δικές τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες.

Εμείς αναλαμβάνουμε να δημιουργήσουμε ένα εξατομικευμένο πλάνο για την καλύτερη λειτουργία της οικοδομής σας!

Η τιμή είναι ανά διαμέρισμα και συμπεριλαμβάνει το Φ.Π.Α. 24%


Γιατί να επιλέξετε την Proper

Ηλεκτρονική πληρωμή (χωρίς web banking)

Συλλογή χρημάτων δια ζώσης μέσω εκροσώπου

Διαχείριση υπηρεσιών πολυκατοικίας και διαμερίσματος online

Online αρχείο αποδείξεων εξόδων

Online συνελεύσεις και ανακοινώσεις

Λογιστική και νομική υποστήριξη

λογότυπο proper λευκό


Γιατί να επιλέξετε την Proper

λογότυπο proper μπλε

Παραδοσιακά γραφεία διαχείρισης

Ηλεκτρονική πληρωμή (χωρίς web banking)

Συλλογή χρημάτων δια ζώσης μέσω εκπροσώπου μας

Διαχείριση υπηρεσιών πολυκατοικίας και διαμερίσματος online

Οnline αρχείο αποδείξεων εξόδων

Online συνελεύσεις και ανακοινώσεις

Λογιστική και νομική υποστήριξη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

καθαριότητα-πολυκατοικίας
Διαχειριστές

Βελτιώνοντας την πολυκατοικία σας: Η δύναμη των επαγγελματικών υπηρεσιών καθαρισμού

Στην Proper, κατανοούμε τη βαθιά επίδραση που μπορεί να έχει ένα καλά διατηρημένο περιβάλλον πολυκατοικίας στην ικανοποίηση των ενοικιαστών και στην αξία της ιδιοκτησίας. Από τις σκονισμένες γωνιές μέχρι τους αστραφτερούς χώρους, το ταξίδι της μεταμόρφωσης πολυκατοικιών είναι η ειδικότητά μας. Με τις επαγγελματικές μας υπηρεσίες καθαρισμού, στοχεύουμε όχι απλώς στον καθαρισμό, αλλά και στο να αναβαθμίσουμε, δίνοντας νέα πνοή σε κάθε γωνιά του ακινήτου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Διαχειριστές

Επιλέγοντας το σωστό συνεργείο καθαρισμού: Παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη

Όταν πρόκειται για τη διατήρηση ενός καθαρού και φιλόξενου χώρου διαβίωσης, η εύρεση της σωστής υπηρεσίας καθαρισμού είναι ζωτικής σημασίας. Η ανάθεση της καθαριότητας του κτιρίου σας σε μια αξιόπιστη υπηρεσία καθαρισμού μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
επιλογή-συνεργείου-καθαρισμού
Διαχειριστές

10 κοινά λάθη στην πρόσληψη επαγγελματικών υπηρεσιών καθαρισμού: Οδηγός από την Proper

H πρόσληψη υπηρεσιών καθαρισμού διαμερισμάτων και πολυκατοικιών είναι συνήθης διαδικασία στην διαχείριση κτιρίων. Σε αυτήν την περίπτωση, οι επιλογές μπορεί να είναι συντριπτικές. Ωστόσο, δεν δημιουργούνται όλες οι υπηρεσίες καθαρισμού με ίσες προδιαγραφές και λειτουργίες και έτσι η λανθασμένη επιλογή μπορεί να οδηγήσει σε μη αποτελεσματική απολύμανση, απογοήτευση, σπατάλη χρόνου, και σε πιο ακραίες περιπτώσεις ακόμη και ζημιά στο ακίνητο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
proper-εφαρμογή-διαχείρισης-πολυκατοικίας
Διαχειριστές

Έξυπνη διαχείριση: Πώς η τεχνολογία μπορεί να βελτιώσει τη διαχείριση πολυκατοικιών

Στον σημερινό κόσμο με γρήγορο ρυθμό, η τεχνολογία διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη μεταμόρφωση διαφόρων βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης πολυκατοικιών. Οι διαχειριστές στρέφονται όλο και περισσότερο σε καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών, τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και τη βελτίωση της ικανοποίησης των ενοικιαστών. Από τα έξυπνα συστήματα κτιρίων μέχρι τις εφαρμογές διαχείρισης, η τεχνολογία προσφέρει πολυάριθμα οφέλη που μπορούν να φέρουν επανάσταση στη διαχείριση πολυκατοικιών. Σε αυτό το άρθρο, θα διερευνήσουμε πώς η τεχνολογία μπορεί να βελτιώσει τη διαχείριση πολυκατοικιών με τον εξορθολογισμό των λειτουργιών και την παροχή καλύτερων αποτελεσμάτων τόσο για τους διαχειριστές ακινήτων όσο και για τους ενοικιαστές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ικανοποίηση-ενοικιαστών
Διαχειριστές

Στρατηγικές Διατήρησης Ενοικιαστών: Δημιουργία ισχυρότερων σχέσεων μεταξύ ιδιοκτήτη, διαχειριστή και ενοικιαστή

Στο τοπίο της διαχείρισης διαμερισμάτων, η διατήρηση των ενοικιαστών είναι υψίστης σημασίας για τη διατήρηση των ποσοστών πληρότητας, τη διασφάλιση σταθερού εισοδήματος από ενοίκια και την ενίσχυση της αίσθησης κοινότητας εντός του ακινήτου. Η ισχυρή διατήρηση των ενοικιαστών όχι μόνο μειώνει το κόστος κύκλου εργασιών, αλλά συμβάλλει επίσης σε ένα θετικό περιβάλλον διαβίωσης και ενισχύει τη φήμη του ακινήτου. Σε αυτό το άρθρο, θα εξερευνήσουμε αποτελεσματικές στρατηγικές διατήρησης ενοικιαστών που επικεντρώνονται στη δημιουργία ισχυρότερων κοινοτήτων στη διαχείριση διαμερισμάτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
σχέδιο-έκτακτης-ανάγκης-εκκένωσης-πολυκατοικίας
Διαχειριστές

Ετοιμότητα έκτακτης ανάγκης σε πολυκατοικίες: Ασφάλεια των κατοίκων

Η ετοιμότητα έκτακτης ανάγκης είναι μια κρίσιμη πτυχή της διαχείρισης πολυκατοικιών, καθώς απροσδόκητα γεγονότα όπως πυρκαγιές, φυσικές καταστροφές ή απειλές για την ασφάλεια μπορεί να θέτουν σημαντικούς κινδύνους για την ασφάλεια των κατοίκων και την ακεραιότητα της ιδιοκτησίας. Ο προληπτικός σχεδιασμός και η προετοιμασία είναι ουσιαστικής σημασίας για την αποτελεσματική απόκριση σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης και τη διασφάλιση της ευημερίας των κατοίκων. Σε αυτό το άρθρο, θα διερευνήσουμε τη σημασία της ετοιμότητας έκτακτης ανάγκης στις πολυκατοικίες και τις στρατηγικές για τη διασφάλιση της ασφάλειας των κατοίκων σε περιόδους κρίσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ