Τα τελευταία χρόνια η αξιοποίηση όλων των νέων μέσων για την διευκόλυνση τόσο των διαχειριστών όσο και ιδιοκτητών/ενοικιαστών λαμβάνει χώρα αποτελεσματικά. Η διαχείριση των κοινόχρηστων δαπανών αλλά και παροχή χρήσιμων υπηρεσιών έχουν γίνει ευκολότερες από ποτέ χάρη στα νέα μέσα και στην στροφή της διαχείρισης προς το Online περιβάλλον.

Η διαχείριση των κτιρίων έχει πλέον εξελιχθεί σε μία πλήρως ανεξάρτητη αρχή που καλύπτει μία πληθώρα υπηρεσιών και η εξυπηρέτηση των ιδιοκτητών, ενοικιαστών αλλά και διαχειριστών είναι πιο μεθοδική από ποτέ και δίνει τη δυνατότητα για περισσότερη εξέλιξη όσον αφορά την διαχείριση κοινοχρήστων, εύκολη και γρήγορη έκδοση και παροχή υπηρεσιών. 

Ποια είναι λοιπόν τα βασικότερα πλεονεκτήματα της online διαχείρισης και γιατί πρέπει να εμπιστευτείτε μία online πλατφόρμα για την έκδοση και διαχείριση κοινοχρήστων;

1. Εξοικονόμηση κόστους με την online διαχείριση κοινοχρήστων και κτιρίων

Αν αναθέσετε τις υπηρεσίες διαχείρισης κοινόχρηστων και κτιρίων σε μία online εταιρεία διαχείρισης μπορεί να είναι εξαιρετικά οικονομικά αποδοτικό. Οι επαγγελματίες τέτοιων εταιρειών διαθέτουν τις δεξιότητες, τους πόρους και την δεξιοτεχνία που χρειάζεται για να μειωθεί το κόστος των κλασσικών υπηρεσιών διαχείρισης.

Παράλληλα με την εξοικονόμηση χρόνου καθώς κλείνετε τα πάντα άμεσα, το προσωπικό μίας εταιρείας διαχείρισης σας εξοικονομεί κέρδος καθώς θα ωφεληθείτε περισσότερο συγκριτικά με εξωτερικούς επαγγελματίες.

2. Βελτιωμένη ανταπόκριση και διαθεσιμότητα υπηρεσιών

Έχοντας έναν υπεύθυνο και ικανό προμηθευτή διαχείρισης κτιρίων διασφαλίζετε αμέσως, ότι τα ζητήματα συντήρησης διεκπεραιώνονται έγκαιρα αλλά φροντίζει ακόμα και για την πρόληψή τους.

Με τον σωστό επαγγελματία, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι τα ζητήματα συντήρησης δεν χρειάζονται πλέον τη συνεχή προσοχή σας.

3. Μείωση κινδύνου και εγγυημένη συνεργασία

Η μείωση του κινδύνου σημαίνει πρόληψη ζημιών, αλλά και αποφυγή μεγάλων καταστροφών, όπως για παράδειγμα πυρκαγιές που μπορεί να προκληθούν από τη κακή συντήρηση συσκευών και μηχανισμών μέσα σε ένα κτίριο.

Όταν εμπιστεύεστε τον κατάλληλο πάροχο υπηρεσιών, μπορείτε να μείνετε ήσυχοι για τις ασφαλείς εργασίες, εκτέλεση έργων στην ώρα τους και αποτελεσματική διαχείριση κοινοχρήστων χωρίς οικονομικά σφάλματα.

  1. Υψηλότερη ποιότητα εργασίας

Εκτός από την γρήγορη διεκπεραίωση και εξοικονόμηση χρόνου λόγω εύκολης επικοινωνίας με τους συνεργάτες, οι εταιρείες διαχείρισης διαθέτουν την τεχνογνωσία και τις αποδεδειγμένες διαδικασίες για να εξασφαλίσουν ότι ο χώρος σας λαμβάνει τις υψηλότερες υπηρεσίες διαχείρισης. Με εξαιρετικά εκπαιδευμένα άτομα που χρησιμοποιούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να κάνουν τη δουλειά γρήγορα και σωστά.

Η κακή ποιότητα εργασίας μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα επαναλαμβανόμενες διορθώσεις και συνεχείς δαπάνες συντήρησης. Επομένως, η εξωτερική ανάθεση σε επαγγελματίες είναι βέβαιο ότι θα σας εξοικονομήσει χρήματα

H Proper είναι μία 100% online εταιρεία που στέκεται πάντα δίπλα σας για να σας προσφέρει λύσεις στην αποτελεσματική διαχείριση της πολυκατοικίας και των κοινοχρήστων. Εξερευνήστε την Online Πλατφόρμα μας και γνωρίστε τα οφέλη της αποτελεσματικής Online διαχείρισης κτιρίων.

Η έκδοση κοινοχρήστων από την εταιρεία Proper γίνεται με τον πλέον σύγχρονο τρόπο, με την πιο πλήρη και συνεχόμενα ενημερωμένη πλατφόρμα, που καλύπτει ολιστικά τις ανάγκες ενός κτιρίου.

Αποκτήστε εύκολη, άμεση και οικονομική διαχείριση κοινοχρήστων με πλήρη διαφάνεια από την εταιρεία Proper.


Γιατί να επιλέξετε την Proper

Ηλεκτρονική πληρωμή (χωρίς web banking)

Συλλογή χρημάτων δια ζώσης μέσω εκροσώπου

Διαχείριση υπηρεσιών πολυκατοικίας και διαμερίσματος online

Online αρχείο αποδείξεων εξόδων

Online συνελεύσεις και ανακοινώσεις

Λογιστική και νομική υποστήριξη

λογότυπο proper λευκό


Γιατί να επιλέξετε την Proper

λογότυπο proper μπλε

Παραδοσιακά γραφεία διαχείρισης

Ηλεκτρονική πληρωμή (χωρίς web banking)

Συλλογή χρημάτων δια ζώσης μέσω εκπροσώπου μας

Διαχείριση υπηρεσιών πολυκατοικίας και διαμερίσματος online

Οnline αρχείο αποδείξεων εξόδων

Online συνελεύσεις και ανακοινώσεις

Λογιστική και νομική υποστήριξη

H Proper στέκεται δίπλα σας με σκοπό να προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε ανταγωνιστικές τιμές​

Διαχείριση πολυκατοικίας

Η τιμή είναι ανά διαμέρισμα και συμπεριλαμβάνει το Φ.Π.Α. 24%

Βασικό πλάνο

100% διαχείριση πολυκατοικίας ​

από 4€/ μήνα ανά ένοικο

Στο 210 292 2221 για περισσότερες πληροφορίες

Προσαρμοσμένο πλάνο

100% διαχείριση πολυκατοικίας

από 9€/ μήνα ανά ένοικο

Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τις ανάγκες σας και να διαμορφώσουμε μαζί το πλάνο που σας συμφέρει!

Στο 210 292 2221 για περισσότερες πληροφορίες

Κάθε πολυκατοικία έχει τις δικές τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες.

Εμείς αναλαμβάνουμε να δημιουργήσουμε ένα εξατομικευμένο πλάνο για την καλύτερη λειτουργία της οικοδομής σας!

Η τιμή είναι ανά διαμέρισμα και συμπεριλαμβάνει το Φ.Π.Α. 24%

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Η online διαχείριση κοινοχρήστων προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα, όπως εξοικονόμηση κόστους, βελτιωμένη ανταπόκριση, μείωση κινδύνου και υψηλότερη ποιότητα εργασίας. Οι online εταιρείες διαχείρισης παρέχουν εξειδικευμένες υπηρεσίες και εξοικονομούν χρόνο και χρήμα.

Τα βασικότερα οφέλη περιλαμβάνουν εξοικονόμηση κόστους, μέγιστη διαφάνεια, βελτιωμένη ανταπόκριση, μείωση κινδύνου, υψηλότερη ποιότητα εργασίας και εγγυημένη συνεργασία με επαγγελματίες.

Με την online διαχείριση, αποφεύγετε τη συνεχή παρακολούθηση και αντιμετωπίζετε αποτελεσματικά τα ζητήματα συντήρησης, μειώνοντας το κόστος και εξοικονομώντας χρόνο.

Με την online διαχείριση, εξασφαλίζετε άμεση ανταπόκριση σε ζητήματα συντήρησης, πρόληψη προβλημάτων αλλά και λήψη αποφάσεων, ενώ οι επαγγελματίες βρίσκονται στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Οι online εταιρείες διαχείρισης διαθέτουν εξειδικευμένο προσωπικό και δίκτυο συνεργαζόμενων συνεργείων με τεχνογνωσία για να εξασφαλίσουν υψηλή ποιότητα εργασίας και δυνατότητα να προσφέρουν αποτελεσματική διαχείριση.