Διαχείριση πολυκατοικίας: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Η διαχείριση πολυκατοικίας είναι ένα καθημερινό ζήτημα και η έννοια του διαχειριστή είναι απαραίτητη για την καλή συμβίωση μιας ομάδας ανθρώπων σε ένα ακίνητο, με πολλά διαμερίσματα. Η ομαλή και αποτελεσματική συνιδιοκτησία και συνύπαρξη είναι αναγκαία για αυτό και η διαχείριση μίας οικοδομής παίζει βασικό ρόλο. 

 

Υπάρχουν αρκετά ερωτήματα τα οποία εγείρονται όσο αναφορά την διαχείριση μίας πολυκατοικίας.

Ποιος είναι ο ρόλος του διαχειριστή πολυκατοικίας;

Η θητεία του διαχειριστή, ποικίλλει και προβλέπεται πάντα από το καταστατικό. Κατά την έναρξη αυτής, ο διαχειριστής παραλαμβάνει από τον προηγούμενο: τα κλειδιά της πολυκατοικίας, τις αποδείξεις κοινοχρήστων δαπανών που δεν χρεώθηκαν στα κοινόχρηστα, τους ανεξόφλητους λογαριασμούς κοινοχρήστων διαμερισμάτων, τα μετρητά, τις ενδείξεις των μετρητών της θέρμανσης, το καρτελάκι του ΙΚΑ, το Α.Φ.Μ της πολυκατοικίας & το βιβλίο των πρακτικών γενικών συνελεύσεων.

Ποια είναι τα καθήκοντα του διαχειριστή;

Γενικότερα, ο διαχειριστής είναι επιφορτισμένος με οποιαδήποτε ευθύνη σχετίζεται με τα κοινόχρηστα πολυκατοικιών, όπως π.χ. η συντήρηση ή η τυχόν αποκατάσταση ζημιών του ακινήτου. Πρακτικά, λειτουργεί με την εντολή και την εξουσιοδότηση της συνέλευσης, απολαμβάνοντας ωστόσο λειτουργική ανεξαρτησία και εμπιστοσύνη.

Ο διαχειριστής αναλαμβάνει την εξόφληση των λογαριασμών που αφορούν τα κοινόχρηστα έξοδα (θέρμανση, καθαριότητα, συντήρηση κήπων, ηλεκτρισμό, νερό κ.λπ.). Επίσης, επιμελείται την αποκατάσταση των βλαβών/ζημιών που προκαλούνται στο κτήριο, αναζητώντας τη βέλτιστη αλλά και οικονομικότερη λύση για την αποκατάσταση.

Σε συνδυασμό με τα παραπάνω, ένας διαχειριστής είναι υπεύθυνος για την καλή υγιεινή και τη σωστή καθαριότητα των κοινόχρηστων χώρων. Ενώ είναι επιφορτισμένος με την ευθύνη να εκδίδει και να εισπράττει τα κοινόχρηστα που αναλογούν σε κάθε διαμέρισμα.

Τέλος, μεσολαβεί στην τήρηση των κανόνων καλής συμβίωσης που έχει θέσει το καταστατικό. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η επιτήρηση των ωρών κοινής ησυχίας αλλά και των όρων της καλής γειτονίας που προβλέπει ο νόμος.

Ποια είναι η τάση τα τελευταία χρόνια στη διαχείριση μιας πολυκατοικίας;

Τα τελευταία χρόνια οι εταιρείες που εκδίδουν κοινόχρηστα πολυκατοικιών πληθαίνουν, ανταποκρινόμενες στις αυξανόμενες ανάγκες των ιδιοκτητών να έχουν μια αντικειμενικότερη διαχειριση πολυκατοικιασ και των κοινόχρηστων δαπανών. Προφανώς το χαρακτηριστικό της απρόσωπης διοίκησης σε θέματα διαχείρισης πολυκατοικίας διασφαλίζει μια πιο αξιόπιστη προσέγγιση και έχει αποδειχθεί αποτελεσματικό. 

Ολοένα και περισσότερες πολυκατοικίες εμπιστεύονται τις εταιρείες διαχείρισης κοινοχρήστων αλλά και κτιρίων και απολαμβάνουν πλήθος υπηρεσιών οι οποίες βοηθούν στην πιο αποτελεσματική διαχείριση και συντονισμό όλων των αναγκών μίας οικοδομής.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Ο ρόλος του διαχειριστή πολυκατοικίας είναι σημαντικός για την ομαλή συμβίωση των κατοίκων σε μια πολυκατοικία. Ο διαχειριστής αναλαμβάνει τον συντονισμό των δραστηριοτήτων, όπως τη διαχείριση οικονομικών, τη συντήρηση της κτηριακής υποδομής, και τη διατήρηση της καλής τάξης στην πολυκατοικία.

Τα καθήκοντα του διαχειριστή πολυκατοικίας περιλαμβάνουν τη διαχείριση των οικονομικών, την εξόφληση των κοινοχρήστων, τη συντήρηση του κτιρίου, τη διαχείριση κοινοχρήστων χώρων, και την τήρηση των κανόνων καλής συμβίωσης που ορίζει το καταστατικό.

Τα τελευταία χρόνια, η τάση στη διαχείριση πολυκατοικιών είναι η αυξημένη εκχώρηση των καθηκόντων σε εταιρείες διαχείρισης. Οι πολυκατοικίες εμπιστεύονται περισσότερο τη διοίκηση και την εξυπηρέτηση σε εταιρείες για την αποτελεσματικότερη διαχείριση και την παροχή επιπλέον υπηρεσιών.

Οι κάτοικοι πρέπει να περιμένουν από τον διαχειριστή να διαχειρίζεται τα οικονομικά της πολυκατοικίας, να διασφαλίζει τη συντήρηση της περιουσίας, να παρέχει υπηρεσίες καθαριότητας και συντήρησης, και να διασφαλίζει την τήρηση των κανόνων και την επίλυση διαφορών.

Οι κάτοικοι πρέπει να επιλέξουν τον κατάλληλο διαχειριστή πολυκατοικίας με προσοχή. Σημαντικά κριτήρια περιλαμβάνουν την εμπειρία του, τη φερεγγυότητά του, το κόστος των υπηρεσιών του, και τον τρόπο διαχείρισης των κοινοχρήστων πόρων και προβλημάτων.

H Proper στέκεται δίπλα σας με σκοπό να προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε ανταγωνιστικές τιμές​

Διαχείριση πολυκατοικίας

Η τιμή είναι ανά διαμέρισμα και συμπεριλαμβάνει το Φ.Π.Α. 24%

Βασικό πλάνο

100% διαχείριση πολυκατοικίας ​

από 4€/ μήνα ανά ένοικο

Στο 210 292 2221 για περισσότερες πληροφορίες

Προσαρμοσμένο πλάνο

100% διαχείριση πολυκατοικίας

από 9€/ μήνα ανά ένοικο

Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τις ανάγκες σας και να διαμορφώσουμε μαζί το πλάνο που σας συμφέρει!

Στο 210 292 2221 για περισσότερες πληροφορίες

Κάθε πολυκατοικία έχει τις δικές τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες.

Εμείς αναλαμβάνουμε να δημιουργήσουμε ένα εξατομικευμένο πλάνο για την καλύτερη λειτουργία της οικοδομής σας!

Η τιμή είναι ανά διαμέρισμα και συμπεριλαμβάνει το Φ.Π.Α. 24%


Γιατί να επιλέξετε την Proper

Ηλεκτρονική πληρωμή (χωρίς web banking)

Συλλογή χρημάτων δια ζώσης μέσω εκροσώπου

Διαχείριση υπηρεσιών πολυκατοικίας και διαμερίσματος online

Online αρχείο αποδείξεων εξόδων

Online συνελεύσεις και ανακοινώσεις

Λογιστική και νομική υποστήριξη

λογότυπο proper λευκό


Γιατί να επιλέξετε την Proper

λογότυπο proper μπλε

Παραδοσιακά γραφεία διαχείρισης

Ηλεκτρονική πληρωμή (χωρίς web banking)

Συλλογή χρημάτων δια ζώσης μέσω εκπροσώπου μας

Διαχείριση υπηρεσιών πολυκατοικίας και διαμερίσματος online

Οnline αρχείο αποδείξεων εξόδων

Online συνελεύσεις και ανακοινώσεις

Λογιστική και νομική υποστήριξη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

καθαριότητα-πολυκατοικίας
Διαχειριστές

Βελτιώνοντας την πολυκατοικία σας: Η δύναμη των επαγγελματικών υπηρεσιών καθαρισμού

Στην Proper, κατανοούμε τη βαθιά επίδραση που μπορεί να έχει ένα καλά διατηρημένο περιβάλλον πολυκατοικίας στην ικανοποίηση των ενοικιαστών και στην αξία της ιδιοκτησίας. Από τις σκονισμένες γωνιές μέχρι τους αστραφτερούς χώρους, το ταξίδι της μεταμόρφωσης πολυκατοικιών είναι η ειδικότητά μας. Με τις επαγγελματικές μας υπηρεσίες καθαρισμού, στοχεύουμε όχι απλώς στον καθαρισμό, αλλά και στο να αναβαθμίσουμε, δίνοντας νέα πνοή σε κάθε γωνιά του ακινήτου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Διαχειριστές

Επιλέγοντας το σωστό συνεργείο καθαρισμού: Παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη

Όταν πρόκειται για τη διατήρηση ενός καθαρού και φιλόξενου χώρου διαβίωσης, η εύρεση της σωστής υπηρεσίας καθαρισμού είναι ζωτικής σημασίας. Η ανάθεση της καθαριότητας του κτιρίου σας σε μια αξιόπιστη υπηρεσία καθαρισμού μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
επιλογή-συνεργείου-καθαρισμού
Διαχειριστές

10 κοινά λάθη στην πρόσληψη επαγγελματικών υπηρεσιών καθαρισμού: Οδηγός από την Proper

H πρόσληψη υπηρεσιών καθαρισμού διαμερισμάτων και πολυκατοικιών είναι συνήθης διαδικασία στην διαχείριση κτιρίων. Σε αυτήν την περίπτωση, οι επιλογές μπορεί να είναι συντριπτικές. Ωστόσο, δεν δημιουργούνται όλες οι υπηρεσίες καθαρισμού με ίσες προδιαγραφές και λειτουργίες και έτσι η λανθασμένη επιλογή μπορεί να οδηγήσει σε μη αποτελεσματική απολύμανση, απογοήτευση, σπατάλη χρόνου, και σε πιο ακραίες περιπτώσεις ακόμη και ζημιά στο ακίνητο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
proper-εφαρμογή-διαχείρισης-πολυκατοικίας
Διαχειριστές

Έξυπνη διαχείριση: Πώς η τεχνολογία μπορεί να βελτιώσει τη διαχείριση πολυκατοικιών

Στον σημερινό κόσμο με γρήγορο ρυθμό, η τεχνολογία διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη μεταμόρφωση διαφόρων βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης πολυκατοικιών. Οι διαχειριστές στρέφονται όλο και περισσότερο σε καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών, τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και τη βελτίωση της ικανοποίησης των ενοικιαστών. Από τα έξυπνα συστήματα κτιρίων μέχρι τις εφαρμογές διαχείρισης, η τεχνολογία προσφέρει πολυάριθμα οφέλη που μπορούν να φέρουν επανάσταση στη διαχείριση πολυκατοικιών. Σε αυτό το άρθρο, θα διερευνήσουμε πώς η τεχνολογία μπορεί να βελτιώσει τη διαχείριση πολυκατοικιών με τον εξορθολογισμό των λειτουργιών και την παροχή καλύτερων αποτελεσμάτων τόσο για τους διαχειριστές ακινήτων όσο και για τους ενοικιαστές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
ικανοποίηση-ενοικιαστών
Διαχειριστές

Στρατηγικές Διατήρησης Ενοικιαστών: Δημιουργία ισχυρότερων σχέσεων μεταξύ ιδιοκτήτη, διαχειριστή και ενοικιαστή

Στο τοπίο της διαχείρισης διαμερισμάτων, η διατήρηση των ενοικιαστών είναι υψίστης σημασίας για τη διατήρηση των ποσοστών πληρότητας, τη διασφάλιση σταθερού εισοδήματος από ενοίκια και την ενίσχυση της αίσθησης κοινότητας εντός του ακινήτου. Η ισχυρή διατήρηση των ενοικιαστών όχι μόνο μειώνει το κόστος κύκλου εργασιών, αλλά συμβάλλει επίσης σε ένα θετικό περιβάλλον διαβίωσης και ενισχύει τη φήμη του ακινήτου. Σε αυτό το άρθρο, θα εξερευνήσουμε αποτελεσματικές στρατηγικές διατήρησης ενοικιαστών που επικεντρώνονται στη δημιουργία ισχυρότερων κοινοτήτων στη διαχείριση διαμερισμάτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
σχέδιο-έκτακτης-ανάγκης-εκκένωσης-πολυκατοικίας
Διαχειριστές

Ετοιμότητα έκτακτης ανάγκης σε πολυκατοικίες: Ασφάλεια των κατοίκων

Η ετοιμότητα έκτακτης ανάγκης είναι μια κρίσιμη πτυχή της διαχείρισης πολυκατοικιών, καθώς απροσδόκητα γεγονότα όπως πυρκαγιές, φυσικές καταστροφές ή απειλές για την ασφάλεια μπορεί να θέτουν σημαντικούς κινδύνους για την ασφάλεια των κατοίκων και την ακεραιότητα της ιδιοκτησίας. Ο προληπτικός σχεδιασμός και η προετοιμασία είναι ουσιαστικής σημασίας για την αποτελεσματική απόκριση σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης και τη διασφάλιση της ευημερίας των κατοίκων. Σε αυτό το άρθρο, θα διερευνήσουμε τη σημασία της ετοιμότητας έκτακτης ανάγκης στις πολυκατοικίες και τις στρατηγικές για τη διασφάλιση της ασφάλειας των κατοίκων σε περιόδους κρίσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ